2 GODINE GARANCIJE
Odes je jedan od vodećih brendova u ATV sektoru,
proizvodnja modela sa atraktivnim dizajnom i pouzdanim kvalitetom
Uslovi
Odes ne pravi samo lepe proizvode. Želimo da naši kupci uživaju u svom ATV-u dugi niz godina. Koristimo najnapredniju tehnologiju za dizajn i proizvodnju naših proizvoda. Toliko smo uvereni u naš kvalitet da našim kupcima nudimo jednu od najboljih garancija u industriji. Garancija od 2 godine važi za sve ATV prodate i registrovane od strane zvaničnog distributera ODES Srbija.
Garantni rok
Garantni rok počinje da teče danom kupovine. Predmet popravke vozila u garantnom roku obuhvata besplatnu zamenu svih delova koji su posledica fabričke neispravnosti I nisu posledica mehaničkog ostećenja od strane korisnika. Za sva pitanja kontaktirajte nas e-poštom na office@atvcentar.rs
Tokom prva 24 meseca Potpuna garancija na delove i rad
Šta je pokriveno garancijom?
Tokom trajanja garancije vozilo ima punu garanciju na rad i delove.
Delovi koji su podložni habanju, kao što su baterije, sijalice, filteri, ulja, diskovi, jastučići, kaiševi, zaptivke, isključeni su iz garancije.
Ograničenja
Odes će biti odgovoran samo za popravku vozila isporukom delova i rada zvaničnoj tehničkoj službi, a ne van zvanične mreže. Odes ne snosi odgovornost za transport Vozila do radionice, niti obezbeđuje zamensko vozilo za vreme popravke. Garancijski uslovi su narušeni ukoliko dođe do upotrebe neoriginalnih delova ili delova koje nije preporučio proizvođač.
Šta ne pokriva garancija
Svaka šteta koja se dogodi nad kojom proizvođač nema kontrolu.
Kao na primer:
Nepravilna upotreba vozila, kao što je preopterećenje, trke, skakanje itd.
Događaji kao što su sudar, požar, krađa, itd.
Izmena, modifikacija, manipulacija itd.
Površinska oštećenja ili korozija izazvana okolinom, kao što su kisele kiše, radioaktivne padavine (hemikalije, ptičji kreč, smola, itd.), so, opasnosti na putu, grad, vetar, oluja, munje, poplave i drugi slučajevi.
Kozmetički uslovi ili površinska korozija od kamena ili ogrebotina boje.
Oštećenja usled neodržavanja kao što su:
Servis nije obavljen u roku i preporukama za pređenu kilometražu kao što je navedeno u servisnoj knjizi i uputstvu za upotrebu.
Nepravilno održavanje ili upotreba goriva, ulja ili maziva osim onih preporučenih u uputstvu za upotrebu.
Upotreba delova lošijeg kvaliteta.
Promenjena kilometraža (U slučaju da je ATV kilometraža izmanipulisana, ona će ostati bez garancije).

ODGOVORNOSTI KUPCA
A. ODRŽAVANJE
Kupac mora pravilno koristiti i održavati svoje vozilo. Ako nameravate da napravite intenzivan deo vozila, morate pratiti tabelu održavanja za intenzivnu upotrebu
B. ČUVAJTE KNJIGU ODRŽAVANJA
Klijent mora da vodi knjigu održavanja kao i svoje fakture. Ove informacije će se tražiti u svakom procesu garancije.
C. POPRAVKE POD GARANCIJOM
U slučaju da se vaše vozilo pokvari, morate zakazati termin u ovlašćenoj radionici.
ROTAM d.o.o. Beograd
Prodaja: +381 60 6116330
Servis: +381 60 6116332
Zrenjaninski put 98a,
11000 Beograd
office@atvcentar.rs
servis@atvcentar.rs
Radno vreme
Ponedeljak – Petak 09:00 – 17:00h
Subota 10:00 – 15:00h
Nedelja neradni dan
DASA NAMEŠTAJ d.o.o. Novi Pazar
+381 63 111 3 555
Postenje bb,
36300 Novi Pazar
Radno vreme
Ponedeljak – Petak 09:00 – 17:00h
Subota 10:00 – 15:00h
Nedelja neradni dan
OFF ROAD d.o.o. Novi Sad
+381 69 444 90 40
Temerinska 11 (Lokal 1)
21000 Novi Sad
milomir.pandzic@odes.rs
Radno vreme
Ponedeljak – Petak 09:00 – 17:00h
Subota 10:00 – 15:00h
Nedelja neradni dan